sobota, 31 sierpnia 2013

110. Banana nanana...

Ostatni weekend wakacji... Wczoraj mnóstwo śmiechu, strumień łez. Będę tęsknić za tymi wariatami!
Nie mogę spać. Nie wiem co się dzieję, ale budzę się codziennie o 6 nie ważne czy muszę, czy też nie. Też tak macie? Chlebek upiekłam wczoraj wieczorem z nadzieją, że będę mogła troszeczkę poleniuchować i powylegiwać się w łóżku. I tyle z moich planów... Ale nie żałuję, bo ten chlebek jest znakomity! Bardzo sycący, upiekłam 2, ale radę dałam tylko jednemu ;P


~Jednoporcjowy żytni mini chlebek bananowo-kokosowy przełożony ricottą i bananem~





Chlebek bananowo-kokosowy (2 mini bochenki*, na zdjęciu jeden)
-65g mąki (35 żytniej i 30 tortowej)
-pół łyżeczki prożku do pieczenia
-szczypta soli
-łyżka wiórków kokosowych
-banan
-jajko
-łyżeczka rozpuszczonego masła
-1/3 szklanki mleczka kokosowego (gęstej części)

Dokładnie mieszamy suche składniki. W osobnej mieseczce miażdżymy banana, dodajemy mleczko kokosowe, jajko i masło i mieszamy. Łączymy suche składniki z mokrymi i miksujemy do uzyskania jednolitej gęstej masy bez grudek. Formę do pieczenia natłuszczamy i wlewamy do niej ciasto. Pieczemy w 180 stopniach przez ok.25-30 min. Smacznego!

*pieczone w keksówkach nieco większych od tych 

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. co prawda to prawda!
      ;)

      Usuń
    2. Juz zgapila chlebek od whiness...

      Usuń
  2. Też od kilku dni nie mogę spać.
    Bananowy - najlepszy! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wręcz przeciwnie, jestem śpiochem :P Chociaż dziś wstałam wyjątkowo wcześnie o 7:30 :]

    Jeśli masz jeszcze ten drugi chlebek to proszę, proszę, proszę podziel się *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam większy problem z zaśnięciem.
    Ładnie się prezentuje z tą ricottą i bananem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda naprawdę apetycznie! taki jakby torcik śniadaniowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i znowu dziś widzę bananowy, w innym, równie ciekawym wydaniu :) ja wstałam wcześniej niż zwykle również

    OdpowiedzUsuń
  7. może po prostu przestawiasz się już na szkolne wstawanie ;D ja ci nie poradzę nic, bo wstaje zawsze wcześnie i dobrze mi z tym :)
    chlebek bananowy jest świetny, a ty ten smak dopełniłaś jeszcze pyszną ricottą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kusicie dziś tym chlebkiem, też bym zjadłaaa :3
    ja ostatnio w ogóle nie mogę spać.. :|

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie dzisiaj nie zajrzę, tam banany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności! Chlebek koniecznie idzie na listę "do zrobienia" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Out of the gate this might seem like a no-brainer, considering the fact that they range between $250 and $300, you'd think consoles would be the way to.

    The "Share" button allows live-streaming of game content and
    the ability to post those videos or screenshots to social network sites.
    See the Sony blog post for phone numbers and email addresses.


    Feel free to surf to my website :: psncodegeneratordownload

    OdpowiedzUsuń